TILBAGE

Første mil på vejen...

hej igen ... det har været meget sjovt indtil nu, vi har været mange forskællige steder henne, kiel holdenau, rensburg, bruhnsbüttel, cuxhaven, Ijmuiden, amsterdam, cherbourg og så la coruña.
men nu det hele fra starten.

Vi startede fra Haderlev og s derefter til sønderborg min hjem by.
men alt det sjove starter når vi kommer til cuxhaven.
men lige nu er vi kun kommet til kiel holdenau. Så skulle vi enlig spise på restaurant hvor vi skulle have haft wienersnizel, ha men det kom vi aldrig fordi den havde lukket da vi ankom til kiel..
Men den der sluse er faktisk rigtig lang.

Men der var faktisk en rigtig fed ting ved den der sluse, at da vi var ikk særlig langt fra Rensburg der va der sådan en lie restaurant hvor de spillede alle national sangende for de skibe der kom igennem men det var kun de skibe fra kiel mod rensburg de spillede den for, så for eksempel en svens skib der kommer så spiller de den svenske national sang osv. men da det var os og ikk en svensker der kom forbi stillede vi os alle op og tog venstre hånd på højre bryst..men så er vi i rensburg
Det var faktisk også meget sjovt, der var sådan et indkøbs område hvor mig og nicolai var var inde i samtlige butikker og købe slik for mellem 25 og 35 €. Det ar meget sjovt...
Når ja så købte vi også en rigtig dyr pung derinde..
Det var sdan en rigtig fed 1€ butik hehe.
men nu er det også å tide at vi kommer vider i historien.
Nå men vi sejler vidre mod bruhnsbüttel.. det var ikk sjovt så vi springer vidre til Cuxhaven.
Det var lidt svært at fortøje der fordi hvis der var højvande var der 7 meter under køl, og hvis det var lav vandet var der 0.0 under køl det vil sige ingenting.
Men vi fik fortøjet det det hele gik fint så kom john så om aftenen, helt igennem skide flink mand, det var en ting der var helt sikkert.
men der gik s et par dage hvor der ikk skete så meget. men så lavede vi et eller andet på jeg kan squ ikk lige huske hva fanden det var man det er også lige meget lige nu. men efter det var det meningen at vi skulle have været inde i sådan et center hehe

men det kom vi aldrig fordi der kom sådan en lille hutelig hut polak eller sådan noget og spurgte om ikke ville hjælpe ham med at pakke sammen, det skal lige siges at det var et cikus vi skulle hjælpe
med at pakke sammen, når men nu var jeg den eneste der kunne tysk af mig chris og nicolai(cikolina) så det var mig der stod for at over sætte og tolke hehe det var enlig meget nyttigt fordi vi måtte kommer ind og se cirkus fortillingen bagefter jeg bare en kasse sammen med en anden fra cirkus´set og chris og cikiolina bar en kasse med gu ved hvor mange slanger, hehe i skulle have set chris bagefter da han fandt ud af hva der var i de kasser jeg tror aldrig jeg har grinet så meget i hele mit liv, fuck det var sjovt.
Og så var det inde i havnen i cuxhaven det var fandenme fedt at se at man ikk skulle længere ud i verden for at se dem.
men nu er det til til at komme vidre til det "vilde" sejlas
når men det startede allerede midt om natten hvor vi var taget afsted fra cuxhaven mod Imuiden.
det startede stille og roligt men lige pludeselig gik det bare het amok bølgerne var 4-5 meter høje det var fandenme sygt:-(
Når men ralli, lone , peter og john var stået op for at se hvor det næmeste sted var til at gå i nødhavn det var så et sted på de frisiske øer en ø der hedder Borkum, der var vi så et par dage det var meget hyggeligt, det var også der hvor vi fejrede nikolai´s fødselsdag, det var der mig og nicolai blev uvenner for første gang
han bliver fandenme også hurtigt sur skal det lige siges hehe.
men vi tog derfra alle i godt behold og nu mod Imuiden i holland.

og der kom vi over denne gang uden nogen besvær.
så var vi der et par dage og fik sodavand og øl på den bare der hedder totally difrent det var en herre fed bar. når men dagen efter tog vi så til Amsterdam, det er seriøst den fedeste by jeg nogensinde har været det kan godt være at jeg er på vej ud af et misrug men det er fandenme sygt alle det ting man kan købe. jeg købte også en kasket med hash planter på hehe, så var vi også henne og se red light dictright fuck der var nogle lækre kællinger ha ha. nå men vi tager tilbage til imuiden og går i seng dagen efter tager vi til cherbourg det var en kedelig tur untagen når vi så delfiner og det var ikk så tit vi så dem det var måske 1-2 gange om dagen med den ene nat var det helt utroligt . det var helt surrealistisk, når men vi kommer til cherbour det var ikk særlig sjovt så den springer vi over .. og nu er vi så i la coruña.
det er også en af de fedeste byer jeg nogensinde har været i indtil vidre det har været meget sjovt indtil nu men nu må jeg nok også op med at skrive ellers så ender det bare med at alle holder op med at læse når de er noget halvvejs..