TILBAGE

Besøg hjemmefra...

Efter tennerif sejlede vi til gran canria og der skulle vi være et stykke tid, for min far ville komme og bestyrelsen ville os komme og det ville blive meget travlt der vi havde jo været der engang så vi kendte byen,
men min gammel far kom hehe ej det bare for sjov far :D ,
men ja han kom og han skulle bo på et hotel tæt på en fed strand hvor jeg surfede faktisk,
altså jeg var så glad for at se min far men ved min far os var så kanon glad for at se mig, det var mærkeligt og være sammen med ham igen, men det gik og vi havde nogle gode dage sammen og vi var på tur med lone og ralph rundt på øen og det var min far meget glad for han fik købt et nyt kamera og vi spiste og snakkede og ja det var sku en hyggelig dag.

Men vidste os han snart skulle hjem igen og det var fandme træls,
men vi havde nogle kanon dage vi var ude og spise og hyggede os men i starten, vidste jeg slet ikke hvad jeg skulle sige til ham
det var svært for mig tror os det var svært for ham for vi havde ikke set hinanden i langtid så er det lidt svært og være sammen eller hvordan man skal sige det,
men vi havde det godt og det var det der var mening med det hele,

bestyrelsen var os på las palmas og lone og ralph skulle have møde med dem
og om aften skulle vi alle spise sammen og jeg synes de var lidt nærig med køden der hvor vi spiste måske fordi det er så fint, hehe men det var os en god aften.

Så kom den dag min far skulle hjem altså jeg var ikke total ked af det men der han skulle afsted blev jeg sku ked af det,
og efter han var taget afsted følte jeg hurtig jeg manglede noget igen, og det er fandme træls altså man for det bare nedern,
men man overlever heldigvis og tænker på at vi havde en god uge og det gik som det skulle.

Men vi skulle jo os vidre og denne gang skulle vi til Rota syd spanien tæt på Cadiz og turen derover gik os fint vi sejlede for motor, men vi skulle ligge omkring 3 uger på rota,
der vi kom derover og havde været der et par dage skulle fie og rasmus holde ferie med deres mødre i en uge, og det gik hvis os fint nok, og der de kom tilbage til skibet skulle lone og ralphhjemme til ralph's søns konfirmation og de havde hvis nogen gode dage der, og vi fik slebet træ igen og det gik sku osse godt

og en dag hvor ralph skulle op og se fodbold tænkte jeg det ville jeg os denne gang og tog medog så var der jo denne pige som man kiggede en del på eller faktisk det meste af tiden hun kiggede os tilbage, lyset gik den aften op på sådan en bar hvor vi så fodbold, og hun kom hen og spurgte mig hvor vi var fra og jeg sagde jeg hed Nicolai meget dumt svar, kunne ikke forstå hende hun talte total hurtig på engelsk.
Lone og ralph lejede os en bil så vi kunne komme ud og se noget,
og den første sted vi tog en var cibaltar strædet det var lidt sjov for først er man i spanien og så viser man sit pas og så er man i England hehe lidt sjov, og vi skulle op og se sådan en drypstens hule og der var aber der oppe og jeg var sku lidt bange for dem hehe ,
dræber dyr:D , men det gik og de var sku lidt sjove alligevel og vi tog ned i byen og købte smøger
og gik rundt og fik en kop kaffe og sådan nogle ting

men det var en god dag, og næste dag skulle vi til sevilla altså det regnede hele dagen men der vi kom derover var der tyrefægtning og vi fik købt billeter men det havde været aflyst de sidste par dage fordi det havde regnet.

jeg synes det er lidt mærkelig man kan slå en tyr ihjel men man er for fin til og rende i muder så er man lidt en tøs bare min mening omkring det,
og der var mange damer der rendte i flamingo kjoler og der var noget nede i den anden ende af byen og der gik vi ned inden vi skulle op og se tyrefægtning der var mange piger/damer og de så rigtig godt ud , og før vi skulle ind og se tyrefægtning gik vi på MacD, for at få noget hurtig og spise og der vi så kom ind i tyrefægt arenaen sad vi et stykke tid og der gik nogle mænd rundt med et skildt hvor der stod at det var udsat i 30 min, men vi fandt hurtig ud af det faktisk var aflyst og vi skred efter en time,
og der vi kommer ud finder vi ud af lone har fået taget sin pung, det var noget shit, for det er jo mega nederen sådan noge , men det gik da og vi gik på en cafe og fik en kop kaffe selv om lone havde fået hugget sin pung var der forsat en god steming og vi hyggede os og vi skulle mødes med
Rasmus og fie for fie gad ikke med ind og se det og så gik vi op til dem og så ned
til bilen, og jeg fik det lidt dårligt for jeg havde jo mødt Rosi som hende pige fra baren hed og jeg
havde lovet jeg ville komme op og se Fodbold eller hvad jeg nu skulle hehe,
men vi kørte ind forbi og vi aftalte vi skulle mødes dagen efter,
og det gjorde vi så og det var den dag vi skulle sejle rimelig træls men sådan var det vi skulle mødes klokken 1 og vi kunne være sammen til klokken 5 og vi havde det rigtig hyggeligt og jeg spise sammen med hendes familie og fætter og hun var og er en rigtig dejlig pige og det var dejligt og være sammen med hende dybere går jeg ikke :D , hehe
og om aften ville hun komme ned for at vinke farvel og hele hendes familie kom så det var sku dejligt og vi fik tanket diesel og smuttede til søs !.