TILBAGE

Italiensk sommer

Procida
Var det første sted vi tog hen efter Sardinien og Sicilien.
Det var meget hyggeligt, der var nogle gode bade faciliteter, og øen i sig selv var meget hyggeligt.
Tom og Svend kom for at besøge os, Tom var en der skulle havde noget med Chris at gøre når han skulle hjem. Men så begyndte det og blive sommer, og det blev rigtig varmt så vi begyndte og arbejde om formiddagen, og holde fri om eftermiddagen, om eftermiddagen gik vi på stranden og dykkede med snorkel,
det var det eneste man gad og lave, fordi det var så varmt.
Lone og Ralph var taget hjem for at hente Tilde og Sebastian, for at fejre Sebastian's konfirmation.

Rom

Vi lagde i en havn tæt på Rom, det var et meget turistet sted, det var et kedeligt sted for der var bare fyldt med butikker over det hele, og der blev sunget karaoke langt ude på natten, det var en helveds larm.
Men vi tog til Rom for at komme end og se Peter's kirken, det var stort og pænt, nu er det ikke lige mig og jorde rundt i en kirke, men bortset fra det, var det en smuk kirke og en af de største i hele verden,
så det var en stor oplevelse for os alle, om man kan li kirke eller ej.
Vi var i Rom et par gange, vi var os derinde for at spise afskeds middag for Chris,
og det var en rigtig hyggelig aften, vi sad på den spanske trappe og hyggede os og Sebastian spille guitar, og dagen efter tog Chris selvfølgelig hjem det var ikke så skide sjovt, for havde jo været sammen med ham i et helt år, men godt han kom hjem og fik sit eget o.s.v.
Jeg begyndte også og lære at spille lidt guitar. Sebbo hjalp mig i gang, er glad for jeg fik hjælpen og selv tog mig sammen til det.
Corsika
De snakkede fransk, ikke noget vi havde hørt så meget af på turen, det var ikke en særlig stor marina, men det var okay der,
jeg synes ikke byen var så meget ved, men vi tog på en bil tur og vi så det fedeste vand, det var klart og havde den rigtig farve, så det var fedt, vi var os ved ''Corsika's ørken'' det tøreste sted på Corsika, og vi var i turist byen Calvi, der var selvfølgelig turister.

Men ellers gik dagene med arbejde og skole, Janni skulle os afmønstre på Corsika, hun var en sød pige og det er hun selvfølgelig stadig. Så kom Smith manden, hehe en rigtig hyggelig fætter. I starten da jeg så ham komme fra flyet tænkte jeg han ser lidt kedelig ud, men det er det der med at man skal se folk an før man dømmer folk, men man har altid lige en tanke og det kan vel ikke undgås, men der tog jeg fejl, smith er en sød mand og meget flink, det er en man ikke kan undgå og komme til at holde af.